CX for Real People
Business Hustlers CX trainingen voor Professionals
Ga aan de slag met je eigen customer journey map.
Ga aan de slag met je eigen customer journey map.
Business Hustlers organiseert nu ook open CX trainingen voor professionals. Voor iedereen die meer wil weten over customer experience management en service design.
Customer Experience is hip. We willen allemaal graag de klant centraal zetten. Maar waar gaat het eigenlijk allemaal over? De tools van Customer Experience Management stellen je in staat om een betere klantbeleving te ontwerpen voor jouw klanten. Een betere klantbeleving helpt je om loyale klanten aan je te binden en positief over jou te laten vertellen.
CX helpt elke professional om de ideale klant te herkennen en van de juiste boodschap op het juiste moment via de juiste weg aan die klant over te brengen. Hierdoor kunnen ondernemers en ondernemingen de juiste keuzes maken en budget en andere middelen efficiënt inzetten.
In de eendaagse training CX for Real People ga je zelf actief aan de slag met Customer Experience Management. In een klein groepje (maximaal 8 deelnemers) gaan we het geleerde ook gelijk in de praktijk brengen.
Je leert meer over waar jullie als merk en bedrijf voor staan en hoe jullie dit overbrengen. #merk
Je leert meer over wie jullie ideale klant is en brengt buyer persona’s en DMU’s in kaart. #klant
Je leert hoe je een klantenreis in kaart brengt; hoe je alle relevante touchpoints in kaart brengt, en hoe je deze koppelt aan de beleving van de klant. Ook leer je hoe je de klantenreis kunt optimaliseren. #Focus
”A company would not intentionally inflict pain on a customer? While immersing myself in all aspects related to Product Discovery and Development I attended a Customer Journey workshop by Babs van Gisbergen of Business Hustlers. Organised as part of the Appril Festival a small group of Marketing Experts, Product Managers / Owners and a Developer worked on a Business Model Canvas, created the Persona Sarah and shared their experience of Appril Festival till that moment.
The most interesting learning for me was that since there is no such thing as excellent service it is best to have "affordable pain". Since most people don't like paying for something that moment is already a "less good" moment for people, so if something goes wrong there it is not as bad as other moments. The moments that matter in your Customer Journey is when your brand values align with what is most important to the customer.
Those are the moments of truth and need to be great moments. If you’re an SME and could use help map your customer service, contact Babs. Thanks for the picture Miss Appril.
Astrid ClaessenInterim Product Owner NPO