Working with Babs and Business Hustlers means valuable and good discussions and new insights.

René WesteningManaging Partner Infoplaza B.V

Groeistuipen

Je bent een gepassioneerde ondernemer. Je hebt hart voor de zaak en je bent expert in wat je doet. Je organisatie groeit rap..Nieuwe klanten, belangrijke opdrachten, een groter team, er gebeurt zoveel dat je af en toe een beetje de controle verliest. Je moet keuzes maken en wilt die zowel intern als extern kunnen verantwoorden.  Je wilt verder groeien maar het  “gevoel” van je bedrijf behouden.  Je hebt ambitieuze doelen maar twijfelt soms aan de haalbaarheid. Je wilt graag dat er meer structuur en orde komt in de commerciële activiteiten zodat jullie tijd overhouden voor leuke, innovatieve en spannende dingen.

Resultaten

  • De InCompany CX trainingen van Business Hustlers helpen jou en jouw team om efficiënt om te gaan met veranderingen zonder je identiteit te verliezen.
  • Deze training helpt jullie om als team samen te werken aan een betere klantbeleving.
  • Jullie leren alles over wie jullie klant nu eigenlijk is en hoe deze klant jullie dienstverlening en communicatie ervaart.
  • Jullie leren te werken met tools uit customer experience management zoals buyer persona’s, merkwaarden, klantenreizen, branding en nog veel meer.
  • Na deze training zijn jullie in het bezit van een concreet actieplan om jullie bedrijf op te schalen en jullie klant daarin mee te nemen.
  • Deze training helpt jou en jouw team om efficiënter te werken en effectiever om te gaan met de beschikbare middelen en kanalen.
  • Samen leren en samenwerken, door deze training krijgen jullie ook meer erkenning en respect voor wat de ander allemaal doet om goed werk af te leveren

Programma

Dag 1: BUSINESS SCAN & GOALSETTING

We brengen in kaart wie jullie (willen) zijn en hoe jullie overkomen op de klant. We maken een overzicht van wie jullie doelgroepen (klanten) zijn en wat hen verbindt. We maken de balans op met betrekking tot de beleving van jullie merk bij jullie klanten en stellen doelen voor deze training.

#merk #merkwaarden # SWOT #concurrentie #trends

Dag 2:  DE IDEALE KLANT

Op dag 2 gaan we ons verplaatsen in de klant. Door middel van het werken met DMU’s en Buyer persona’s creëren we meer inzicht en empathie voor de doelen en uitdagingen van de klant. En welke waarde we voor hen kunnen toevoegen.

#valuepropositon #buyerpersona #DMU #Klant #empathie

Dag 3: DE KLANTENREIS

Op dag 3 gaan we de klantenreis visualiseren, we brengen de huidige en ideale klantenreis in kaart en gaan deze koppelen aan interne en externe behoeftes.

#klantenreis #co-creatie #doelen #uitdagingen #mapping #CXMatrix

Dag 4:  ACTIEPLAN

Brainstormsessie waarin iedereen vanuit zijn of haar expertise meedenkt over korte en lange termijn verbeteringen van de klantbeleving. Samenvatting gekoppeld aan business case vormt het actieplan.

#plan #actie #CX #klantbeleving #roadmap

N.B Deze Incompanytraining wordt voorafgegaan door een gratis intake en kort na de training presenteren we het plan aan de rest van het team en de directie.

In het kort

Wat
CX InCompany Training
Voor Wie
Bedrijven die groeistuipen ervaren, bedrijven die te maken hebben met veel veranderingen of die graag willen innoveren zonder hun klant te verliezen.
Duur
4 dagen van 9.30 -17.00
Locatie
NTB (liefst extern)
Aantal Deelnemers
Maximaal 8 deelnemers uit verschillende disciplines/teams (agile).
Duratie
Om snel te kunnen schakelen en momentum te behouden is het aan te raden de training binnen een kwartaal af te ronden.
Investering
€ 5000,- inclusief koffie, thee, locatie en alle lesmateriaal. Lunch is op eigen kosten.

Download hier het complete programma en een kostenoverzicht in PDF.

 

Koffie en gratis quickscan?

Plan direct een afspraak met me in of neem contact op voor meer informatie.

Mentorship voor Ondernemers

Open Trainingen

Customer Journey Mapping is a valuable exercise every business should do. At Spark we were very pleased with our experience working with Babs van Gisbergen of Business Hustlers. Working with Babs was like having a trusted business partner by your side to brainstorm, identify key touch points, and implement the right actions in order to delivery a high quality customer journey experience. Babs walked us through the various phases from the first moment a client is introduced to our brand up through the event follow-up communication, providing us with a helpful visual (customer journey map) reinforcing where and when improvements could be made. A big thank you to Babs for her guidance and professionalism!

Hannah HuberFounder Spark