Programma
Dag 1: BUSINESS SCAN & GOALSETTING
We brengen in kaart wie jullie (willen) zijn en hoe jullie overkomen op de klant. We maken een overzicht van wie jullie doelgroepen (klanten) zijn en wat hen verbindt. We maken de balans op met betrekking tot de beleving van jullie merk bij jullie klanten en stellen doelen voor deze training.
#merk #merkwaarden # SWOT #concurrentie #trends
Dag 2: DE IDEALE KLANT
Op dag 2 gaan we ons verplaatsen in de klant. Door middel van het werken met DMU’s en Buyer persona’s creëren we meer inzicht en empathie voor de doelen en uitdagingen van de klant. En welke waarde we voor hen kunnen toevoegen.
#valuepropositon #buyerpersona #DMU #Klant #empathie
Dag 3: DE KLANTENREIS
Op dag 3 gaan we de klantenreis visualiseren, we brengen de huidige en ideale klantenreis in kaart en gaan deze koppelen aan interne en externe behoeftes.
#klantenreis #co-creatie #doelen #uitdagingen #mapping #CXMatrix
Dag 4: ACTIEPLAN
Brainstormsessie waarin iedereen vanuit zijn of haar expertise meedenkt over korte en lange termijn verbeteringen van de klantbeleving. Samenvatting gekoppeld aan business case vormt het actieplan.
#plan #actie #CX #klantbeleving #roadmap
N.B Deze Incompanytraining wordt voorafgegaan door een gratis intake en kort na de training presenteren we het plan aan de rest van het team en de directie.